ead sofiejorgensen -
2014-01-14  22:59:42

utdöd blogg?

Herregud vad jag inte har en enda sekund över till någonting, speciellt inte när mamma är borta och inte kan hjälpa mig med någonting haha forever alone? varje dag är en stress och även press. Rutinerna sitter inte i och jag håller på att spricka av alla saker.
 
Esset är fullt igång och skall börja hoppas ordentligt nu, han är kokobello och väldigt pigg och på tårna, konstigt att jag inte ramlat av än haha! Tävlingarna drar snart igång och hoppas att motivationen hänger på. Träningsmotivationen och att kämpa för att gå ner i vikt är iallafall på topp så det känns bra hoppas det håller sig forever typ haha.
 
Har börjat tömköra esset mer och mer och vi lär oss sakta men säkert på att bli bättre hoppas jag iallafall! Kämpar på för att hinna med allting och hoppas på att det inte spricker! Imorgon har jag bara stallet iallafall, skönt som attan!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: