ead sofiejorgensen -
2013-09-12  09:50:54

Höstmys

Nu när hösten kryper på är det dags att stänga in sig i våra små hålor och kolla på serier. Jag har blivit en riktig serietorsk det sista och jag tänkte dela med mig av mina tre favoriter som jag kommer rulla ner gardinerna, låsa dörrarna och umgås med resten av året.
 
1. The Walking Dead har jag följt flitigt sedan starten och suttit uppe och väntat på att avsnitten skall släppas i USA, undrar lite hur länge dom kan spinna vidare bara, har höga förväntningar på säsong 4! Premiär 6 oktober!
 
 
2. Greys Anatomy började jag knarka i somras om man kan kalla det så, har sett alla nio säsonger under sommaren på varenda ledig minut, alla vet väll vilken serie detta är så den behöver inte någon förklaring direkt. Premiär 26 September!
 
 
3. GLEE,  här kommer min musikälskande sida in, har följt det sedan starten och planerar att forstätta, dock sjukt weird att Finn inte kommer existera i serien mer då Cory Monteith som känt dog av en överdos för någon månad sedan. Premiär 26 September!
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: