ead sofiejorgensen -
2013-09-19  22:43:39

Det är mycket man vill göra...

... och jag har en miljon idéer och tankar i mitt huvud känns det som, har massvis jag skulle vilja göra och vill helst av allt göra det på en gång. Men till att börja med skall jag försöka göra lite träningsvideor och stall videor lite mer seriöst, till en början en-två gånger i veckan beroende på hur lång tid det tar.
 
I steg två skulle jag vilja designa hästutrustning, har har min polare och vän fanny som vi tillsammans har spånat på en massa saker och har en med riktigt bra kontakter på leverantörer i kina osv. Till en början är väll planen att ta en test exemplar och försöka sälja in oss i något företag som skulle vilja sälja våra grejer och dessutom promota en del för att få ut det. Sponsra olika ryttare på olika nivåer för att nå ut, detta kräver ju somsagt en del pengar men vi har drömmar och mål.
 
Kan bjuda på den här gamla videon, kanske ska ha en aning mer seriösa videor ;) blir väldigt glad när jag kollar på denna videon haha
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: