ead sofiejorgensen -
2013-10-17  10:09:00

Vintern kommer!

Nu när vintern börjar krypa på så skall jag försöka undvika att feysa iår genom att skaffa mig ett bra vinterridbyxor. Jag kollade in ett bar från kingsland förra året men det blev inte av att jag köpte dom trots rean. Jag fick helt enkelt frysa skinkorna och låren av mig. I mina ridskor skall jag köpa en ko fårskinnssula så jag kan rida med dem.
 
Jag har plockat ut tre favoriter av vinterridbyxor, vilket betyder att de har ett extra foder på insidan.
 
Kingsland, ohyes! snygga och funktionella dock har jag inga
bra erfarenheter på Kingslands ridbyxkvalité.
John Whitaker fleecefodrade,
något lägre prisklass och jag diggar JW brallorna!
 
 
 
 
Vanliga svarta från Mountain Horse,
lite tråkiga för min smak men säkerligen funktionella!
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: