ead sofiejorgensen -
2013-10-08  10:49:02

Tisdag

Veckans andra dag är har och jag jobbar ett tidigt pass idag och slutar klockan två, ikväll åker vi hem till min syster och firar hennes födelsedag då hon blir hela 23 år! Innan dess blir det givetvis stallet så får ha rlite rapp i baken idag helt enkelt. Jag skall lägga upp filmen från 110cm med men den ligger på mammas mobil så gör det när jag får tag på den.
 
Startlistan inför söndag har kommit upp och jag hoppar 100cm bed A och 110cm bed A:0/:A:0! Väldigt snart är det dags att lämna 1meters klasserna och ta oss uppåt, just nu samlar vi bara på oss rutin för de högre höjderna. Saknar redan utomhussäsongen och har endast gjort två inomhustävlingar, dock blivit placerad i båda så det kanske är vår grej.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: