ead sofiejorgensen -
2013-10-31  23:30:51

slarv!

Har slarvat en del med uppdateringen både igår och idag men jag har verkligen haft fullt upp med jobb, hoppträning plus fotbolls träning och likadant igår. Imorgon har jag ännumer att göra, dock blir jag stalledig vilket är tur då jag inte hade hunnit med allt jag behöver göra imorgon.
 
Hoppträningen gick iallafall fin fint väldigt trång hemma hos oss för esset som är så stor men vi hoppade inte så högt utan mest lite gymnastik på lägre och något högre i slutet bara. Film kommer imorgonbitti!
 
Skall försöka köra en massa uppdatering imorgon om jag hinner emellanåt och har en riktigt rolig film på lille fanny som ligger och väntar, även Avsnitt två i min lilla miniserie så glöm inte att kika in!
 
Om 30 minuter fyller jag år! ;)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: