ead sofiejorgensen -
2013-10-06  21:08:51

Godkväll!

Tänkte att jag skulle sammanfatta dagen till ära lite, är väldigt trött och har kollat serier ända sedan jag kom hem. Efter detta inlägg skall jag dock gå en sväng med lille doggen, hon gnäller på mig just nu så då får det bli som hon vill haha.
 
Första klassen 100cm bed. A:0/A:0

Av någon anledning blev jag vääääldigt sen till framhoppningen, så blir det när man tror att man har gott om tid, hann inte rida fram alls länge och tog endast några språng på räcket och sen var det in på banan. Inne på banan känndes det kanonbra och det blev en dubbelnolla och en 10:e placering! Vann en gratismeny på BK haha, rosett och plakett såklart!
 
 
Andra klassen 110cm bed. A:0/A:0
 
Red fram länge opch väl men han blev väldigt spänd av att folk red nära honom i möten och annat, han blev ju sparkad i magen i maj på framhoppning och det sitter kvar i huvudet på honom, men han var superfin! Väl inne på banan ändrade jag min ridning, vet inte varför men då kan jag hamna lite i läget att jag tar för mycket i honom vilket gör att han kommer nära, vilket jag klantade till det in i kombinationen och sedan bågen till sexan höll jag på att missa haha, men duktig häst hoppade galant ändå men rev in i kombinationen som var mitt fel! Så 4 fel,  sjukt dock att den 6:e placerade hade 4 fel i omh.
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: