ead sofiejorgensen -
2013-10-16  22:53:42

Godkväll!



Bilden ovan är på något sett en metafor till att förmedla bra tandvård, eller? haha nej men jag vann faktiskt denna i Stömstad i somras så eftersom jag inte vill tappa alla mina tänder innan jag fyller 30 så tänkte jag att det kan vara bra att skölja lite ibland. Betyget blir Stark men god eftersmak, är dock väldigt känslig för starkhet(?).
 
Nä nu skall jag inte fastna på tänder, utan grattis som fan till våra grymma elitryttare som har tagit sig vidare till kvartsfinalen på strömsholm! Esset fick ett markpass på både ängen och i paddocken, han sparkade bakut av lycka, härligt med glad häst!
 
Imorgon åker vi och tränar för Anna Emanuelsson igen, var ju ett tag sedan jag tränade nu och vi har klubbträning nere i fjärås så det blir grymt kul. Inga tävlingar i helgen för oss utan det blir helgen efter det igen så nu kör vi stenhård träning inför sluttampen på säsongen.
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: