ead sofiejorgensen -
2013-10-21  21:54:56

Go´kväll

Trött i benen och trött i kroppen, skönt att denna måndagen är slut iallafall! Mamma är och kvällsfodrar och promenerar med honom nu men jag kunde inte hålla mig ifrån stallet idag så jag åkte dit och pussade på honom en stund efter jobbet. Imorgon vet jag inte om jag jobbar ännu men planen är att tömköra honom över lite bommar så vi får se hur det går.
 
Sjukt tråkigt att tävlingarna börjar avta, har ca tre tävlinga och en pay & jump kvar iår men sen går han in i en liten viloperiod för att sedan gå in i en träningsperiod. Målen för nästa år är stadiga rundor i 120 och förhoppningsvis kvala 130 och hoppa det innan året är slut är mitt sikta mot stjärnorna mål, så vi når nog iallafall trädtopparna!
 
Vad är era mål med era hästar inför 2014 och vad var årets mål?
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: