ead sofiejorgensen -
2013-10-13  19:08:00

Dagens Resultat

 
Första klassen, 100cm Bed. A

Red fram i god tid innan och jag är glad att jag red ute så länge som möjligt då framridningen inte var i största laget, lätt att vara ivägen och folk var ivägen. Han var superfin på framhoppningen men fick väcka honom lite då han var aningen slö i början. Inne på banan blev det lite sisådär inte den bästa rundan i vår karriär kom lite nära och tog för sena beslut men 0 fel och rosett! Alla nollor blev lika placerade som nummer 1 därav en blå-gul rosett.
 
 
 
Andra klassen 110cm bed A:0/A:0:

Riktigt bra runda och fin på framhoppningen, hoppade inte fram så mycket för han kändes så fin och ville spara sprången till banan. Kom in och bestämde mig för att rida utan kontrollbehov över den perfekta rundan, litar till 100 procent på min polle och vilken runda, kändes som att allting klaffade. Hade ett riktigt skitpet på hinder nummer två men vad gör det när rundan är super? nada, mamma filmade från marken så inte den bästa filmen men helt ok.
 
 
 
 
(Stör mig på att videofyme har försämrat kvalitén så fruktansvärt sen man bara kan ladda upp på mobilen.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: