ead sofiejorgensen -
2013-10-27  19:00:00

Dagens Resultat

 
Debut 120cm bed A:0
 
Va sjukt nervös inför denna debuten, hade nästan ont i magen, framhoppningen gick sådär då det var allmänt kaos och svårt att hoppa fram. Red lite som en kratta och gav inte direkt de bästa förutsättningarna för min stackars polle men han är guld värd och ställer upp på allt. Filmen har blivit lite uttöjd eller vad man ska kalla så det ser lite lägre ut än va det vareller kändes.
 
Vi kom bra på ettan, hamnade i korsgalopp mot tvåan och jag tog för mycket i honom och kom nära så en rivning där, sen var det sex språng till trean men tog tillbaka på sju.. Fyran kom vi bra på och även femman, kom lite fort in i kombinationen så det blev lite tight. Kommer mot trippeln och jag fick blackout och tryckte på honom så vi kom jäääättestort men han ställde upp för mig där! fem språng fram till åttan och därefter en till kombination där jag la han för nära men han löste det fint och fick ta i lite extra i utsprånget, båge till tian där vi kom aningens nära, så 4 fel blev det. en helt okej debut med tanke på min nervositet och ridning. Riktigt bra helg och duktig häst, nöjd över min insats igår mindre nöjd över min insats idag men nu var det gjort 120cm debuten, Målet för iår är nått och jag kan inte annat än le när jag tänker på vilken fin kuse jag har borta i stallet ♥
 La på musik för att det va prat i bakgrunden, gillar inte att ha musik på klippen egentligen.
 (glöm inte att kolla i HD, kugghjulet -> 1080p)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: