ead sofiejorgensen -
2013-10-30  22:52:12

21st birthday!

På fredag är det dags för min födelsedag, tjugoett blir jag förstår inte nyss var jag 16?! vart tar åren vägen egentligen och dagarne som känns så långsamma känns plötsligt som att de aldrig hänt. skumt..
 

Denna helgen är det en riktig fotbollshelg som även denna veckan, fotbollsträning tis,ons,tors, fotbollscup lör,sön. Undra hur min kropp kommer på söndagkväll med födelsedagsfirande och allt annat runomkring. Träningen idag gick kasst för mig hatar sånna dagar, nya dojjor med så kanske det spelade in lite? man kan ju hoppas.
 
Esset fick gå ett ordentligt pass i manegen men han var lite stel efter två dagars lite lugnare ting än värsta dressyrpassen, måste förövrigt blir bättre på att sätta upp lite bomövningar då är det lite lättare att hålla fokus när man vet vad man skall göra!
 
Imorgon blir det hoppträning och jobb innan dess så skall krypa till kojs och somna till gossip girl, ibland önskar man att man levde det livet istället för sitt eget, you always want what you don't have.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: