ead sofiejorgensen -
2013-11-25  16:52:00

Tävling Marks RK 24/11

 
115cm bed, A:0/A:0

Jag var jättemissnöjd när jag kom ut från denna rundan, då nerslaget var mitt fel och en ganska stor tabbe då jag backade honom in i sexan så han hade ingen chans att klara det utan att riva, han hoppade riktigt fint annars lite stark i denna klassen och lyssnade inte riktigt så det kändes inte så bra från mitt håll framförallt. Resultat 4fel.
 
 
120cm bed, A:0/A:0

Bestämde för att ta tillbaka honom mer i denna rundan då han var pigg och på tårna, innan första hindret försökte han dra sig lite mot utgången och sparkade även mot min skänkel när jag kickade till honom så vi kom lite i undertempo mot 1an så vi rev den, tycker nästan han får ta på sig den lite då jag la honom bra på den. Med facit i hand borde jag nog lagt en volt och haft ett bättre tempo för att undvika det nedslaget. I övrigt drog han sig rätt mycket till vänster på vågra av sprången men jag kan väll inte säga att jag gjorde någonting åt det direkt. Han hoppade superfint men på sjuan blev det så mycket till vänster så att jag slog i min fot i hinderstödet. Tycker att han hoppade riktigt bra här och det jädrans nedslaget jobbar vi bort med lite mer rutin. Resultat 4fel
 
 
Vilken tävlingssäsong vi haft bara att ladda om till nästa år och nya utmaningar!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: