ead sofiejorgensen -
2013-11-21  22:52:26

Kul i hagen?

Eftersom min kära häst har en fantastiskt tråkig hage under denna årsperioden tänkte jag att jag skulle försöka liva upp den lite, inte för att jag är säker på att han kommer gilla det men man kan ju hoppas att han får någonting mer att göra om dagarna än att bara stå rätt upp och ner.
 
Jolly Ball
En boll som man hänger upp antar jag, men känns lite onödigt att lägga massa extra cash när man har 1 miljon bollar hemma, så jag skall bygga ihop någonting med en av bollarna jag har hemma.
 
 
 
Lick It slicksten
Tänkte köpa en lick it att ha inne, tror inte att det går att ha ute med tanke på väder och vind osv.
 
 
 
 
Gosedjur
Tänkte att han skulle få lite kompisar att leka med  men de hamnar nog även dom i boxen för väder och vind.
 
 
Trädgrenar

Massa med grenar skall in i hagen så att han har att gnaga/kasta runt/tugga på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: