ead sofiejorgensen -
2013-11-06  22:35:39

gummiboll

Idag var esset som en studsboll, han var extremt pigg och på tårna så det vara att hålla i sig vid vissa tillfällen när han gjorde ett bocksprång eller två ibland, tyckte ändå att han jobbade på helt okej för att ha chillat lite en vecka men nu är det nya tag.
 
Det blev ett 45-minuterspass aktiv ridning bara lösgörande och låta han ta tid på sig, man kan ju inte ställa världens krav när han inte blivit ordentligt kontirueligt under veckan som gått.
 
Förövrigt mår jag skit, är nere i en riktig depp-period och har knappt någon ork att ta mig ur den, vet inte riktigt hur jag skall orka med denna vintern eller utmaningarna som kommer med den i mitt fantastiskt oexalterande liv. godnatt! drömmer mig bort i gossip girl istället.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: