ead sofiejorgensen -
2013-05-16  11:31:14

Torsdag

Hej i det fina vädret, jag har vart ute i solen nu hela förmiddagen med fina hunden och bara tagit det lugnt med lite musik i öronen, idag älskar man sverige och värmen! Har inte haft bikini sedan thailand  och jag kanj ju inte direkt säga att jag har samma färg på kroppen nu som då, men man får börja jobba på det!
 
 
Ikväll är det dags för hoppträning för carro igen vid 18 så har en del tid att slå ihjäl innan dess, strax kommer lite kompizaar över för häng i solen och lite käk! hur gött som helst! Bild från förra hoppträningen! Skall vara extra lyhörd idag på träningen för jag vill verkligen bli bättre och ge de bästa förutsättningarna för min fina polle ♥
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: