ead sofiejorgensen -
2013-05-19  13:39:00

Studsserie 18/5-13

Här är filmen från några omgångar ur studsserien igår, ser sjukt luffig ut i min vackra outfit men det var så sjukt varmt så ingenting annat än linne var ett alternativ ;) , det fläktade dock lite gött nere vid paddocken vilket gjorde så att jag var tvungen att lägga musik i videon, dock glömde jag sänka själva filmljudet så det hörs säkert men u will survive!
 
Riktigt bra att träna studsserie för hästen, dom får verkligen jobba på ordentligt speciellt i slutet när vi höjde upp det lite, esset var riktigt fin och kom in perfekt varje gång, jag försökte bara vara så stilla som möjligt och jag var väldigt nöjd med honom igår!
 
För er som vill köra samma övning så har jag ritat med meter avstånd, man kan givetvis ha kryss med vilket nästan är lite bättre för att få dom att gå rakt hela vägen och lyfta lite extra fram!
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: