ead sofiejorgensen -
2013-05-09  23:45:24

Hoppning!

Hoppade som sagt lite idag och jag är riktigt nöjd, det gick mycket bättre denna gången och han var mycket lugnare. Paula och Felicia var och hjälpte mig och jag testade även att rida på hackamore och det känndes riktigt bra, han blev mycket mer stilla. Hoppade på bettet till en början och i slutet tog vi bort bettet och satte på hackamoret dock satt delar av det andra tränset kvar under om ni undrar sen i filmen vad det är haha.
 
Hoppade en liten bana med distanser och en kombination och jag kännde att jag hade bra kontroll och hittade bra distanser utan en gång eller två men allt kan ju inte vara perfekt ;)  hoppade kanske runt 100cm-110cm eftersom jag ska hoppa det imorgon. Felicia knäppte lite vackra bilder precis ibörjan med, varse..
 

 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: