ead sofiejorgensen -
2013-05-24  23:55:35

Hej Hej Hej

Dålig update här både igår och idag men jag kör ett litet kvällsinlägg innan jag låter ögonlocken falla, poetiskt va ;) Igår trimmade jag lite på lite låga hinder och bara checkade av läget inför tävlingen imorgon, det gick helt okej så hoppas han är på tårna imorgon!
 
 
Idag trimmades han i paddocken i ca - minuter och gjorde mycket lösgörande och ökningar/samlingar, därefter skrittade jag ut en sväng och sedan tvättade jag benen och knoppade honom så nu är han så fin inför imorgon!
 
Transporten rullar från stallet ca kvart över åtta trots att jag startar de sista klasserna, det är nämligen inte så mycket starter imorgon så kort tävlingsdag! Nu skall jag sova och ladda inför imorgon, vi hörs! Natti :*
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: