ead sofiejorgensen -
2013-05-30  08:12:12

Godmorgon!

Åh! Idag tar min gamla gymnasieskola studenten och oj vad jag saknar det, vilken upplevelse det var, helt obeskrivligt! Grattis till alla er småknattar som går ur nu och lycka till med livet! Känns helt sjukt att det redan var två år sedan vilket också betyder att det var snart två år sedan vi sålde Twix..
 
Idag är det soligt och klar himmel så jag får packa ner shortsen till jobbet så jag inte står där svettig som en apa som jag gjort de senaste gångerna det vart varmt! Jobbar till halv sex och sedan hoppträning klockan sex så det blir lite småtajt med tiden men jag hinner!
 
Igår promenerade jag med mamma ut när hon red ut eftersom hon alrig suttit på Esset förut eller ridit på en lång tid om man säger så. Han fick trava lite och även enliten snutt galopp som planerat och han var så nöjd så!
 
min fina kille ♥
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: