ead sofiejorgensen -
2013-05-11  11:37:12

Gårdagens Pay & Jump

Är väldigt nöjd med gårdagen, det gick över förväntan och jag hade mer koll på honom än jag trodde jag skulle ha.
 
Första rundan 100cm:

Sjukt långt mellan hindrerna och inga distanser alls utan det var  väldigt långa väger, är nöjd med denna ritten förutom mellan 1an och 2an där jag inte fick bytt galoppen förräns fem meter innan hindret men det var ju inte så farligt, han kom bra på alla hinder men jag fick sitta lite i bromsläge men försökte lätta så mycket som möjligt.
 
Andra rundan 100cm:

Om man skall välja en bättre runda så får det bli denna, han var riktigt fin och lyssnade bra, kom bra på hinder och allt känndes kanon det är rundan som filmen är nedan.
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: