ead sofiejorgensen -
2013-05-26  11:28:44

Filmer från igår!

105 bed A:0/A:0:
Red på hackamoret här vilket inte blev som jag tänkt mig då det känndes som att jag inte hade någon kontroll alls, fick inte svängt honom så som jag planerat och han plockade bort galopsprång osv. Han kom inte så jättebra på vissa hinder för vi hade ingen kommunikation riktigt men en 2:a placering blev det ändå :) 
 
 
110 bed A:0/A:0: 

Bytte till det vanliga bettet och oj vad bra det känndes, han lyssnade hur bra som helst och vi hade ett lagom tempo hela banan, svängde ingenting på omhoppningen utan ville bara ha en go runda och det räcktae hela vägen till vinst i 110cm debuten! Fina hästen, jätte nöjd med hästen och mig själv i andra iallafall ;)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: