ead sofiejorgensen -
2013-05-05  23:10:44

Dagens övning

Idag red jag länge och var mycket noggran med att jag skulle få han mjuk innan jag började hoppa serien, och han var verkligen superfin och lyssnade riktigt bra förutom en gång som han rann iväg lite mot slutet och slarvade till det lite!

Riktigt nöjd med honom idag, det är sådana här övningar vi behöver träna på, idag tänkte jag efterlikna Kevin Stauts serie som han hade på clinicen under Gbg HS, inte riktigt samma men åt det hållet iallafall, jag hade den höjden ni ser på bilden nedan hela passet! Efter vi var klara så skrittade vi ut i ca en kvart då han var rätt trött och svettig så han var riktigt nöjd med det!

(Det är 3 meter mellan varje bom)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: