ead sofiejorgensen -
2013-03-13  21:54:19

tuff onsdag

Jogging, ridning + fotbollsträning. ligger utmärglad i sängen om man nu kan skriva så. Har ont i huvudet och öm i hela kroppen, den skriker efter att vila dock är det inget för mig så förhoppningsvis mår jag bättre imorgon om gud vill.
 
Dagens ridpass
Blev ett barbacka pass i manegen med mest galoppintervaller men kunde inte köra riktigt så fritt som hon skall gå då det var en del folk vilket gör att jag inte bara kan köra mitt eget rejs haha. Hon va helt okej i höger men i vänster blev hon sjukt tjurig och motsträvig, inte jättekonstigt att hennes "dåliga sida" är kass nu när hon chillat så länge dock. Imorgon sticker jag till stallet under dagen eftersom jag är ledig och på agendan är uteritt om inte väderförhållanderna ändras, då blir det manegen med galoppintervaller. 
Justeja måste påminna mig själv att svara på ett mejl imorgon ->PÅMINNER!
 
ps. rehab är tråkigt ds.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: