ead sofiejorgensen -
2013-03-04  09:17:18

Rostig Måndag

 
Godmorgon!
Jag har precis avnjutit det senaste avsnittet av the walking dead, i love it. Idag skall jag jobba en kortis bara mellan tolv och halv fem tror jag det blir annars är planerna hästapollen och sedan fotbollsträning, men jag är inte helt hundra ännu så jag får testköra liteoch se hur det går.
 
Gårdagen spenderade jag på Varbergs ridklubb och kollade första omgången av eliten, fjäråskom tvåa efter omhoppningen med 2 sekunders skillnad spännande. Jag är såsjukt tävlingssugen nu så jag spricker, veterinären kommer först nästa vecka så nu har hon alltså skrittats i tre veckor och jag ska nog rida denna veckan, åh va segt det ärnär hästarna inte är 100..
 
Någon som vill låna ut sin häst till tävling?  börjar bli för rastlös haha
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: