ead sofiejorgensen -
2013-03-20  22:52:00

Onsdag

What a day! jobb till fem och sedan handla laga mat och stallet, hemma halv elva och nu i sängen, fritid vad är det? Nä men jag gillar att ha mycket att görabara det att ibland blir det för mycet och man vill bara lägga sig ner och strejka mot sig själv,
 
Tömkörde iallafall Zmilla och jag tycker inte det går lika bra som på kursen, inte jättekonstigt kanske eftersom jag är nybörjare for reallz på detta så det tar ett tag innan man slutar trassla in sig och fastna i tömmarna konstant och när hästen går åt helt motsatt håll än vad man tänkt..
 
Kattungarna i stallet är förövrigt så sjukt söta så att jag smälter ner likt en colaglass i juli månad, måste filma dom lite någon dag ni kommer bokstavligen dö. Om katter hade sett ut som kattungar hela sitt liv så hade jag lätt skaffat mig en jävel hehe.
 
Resterande dagar av veckan består av:
 
Torsdag: jobb?/uteritt , fotbollsträning
Fredag: jobb? tömkörning städa lite bland stallgrejerna.
Lördag: Sadelprovning
Söndag: Fotbollsmatch, tömkörning/ridning.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: