ead sofiejorgensen -
2013-03-09  16:13:00

Lördag (skulle publicerats för ca 4 timmar sedan)

Idag kommer äntligen veterinären, det vill säga om ca en och en halv timma och jag håller verkligen tummarna på att hon är frisk så att vi kan komma igång typ idag liksom! måste bara lösa en sadel och sen komma igång, det bubblar i mig på ett frustrerande sätt av tävlingslängtan.
 
Jag har aldrig riktigt varit en människa som gillar att ha häst bara för att ha häst utan jag har ett mål som jag strävar eftersom som i mitt fall är att tävla så att vara i stallet utan att tävla är ingenting jag tycker är speciellt kul men såklart det måste göras för att kunna tävla igen.
 
Planen idag var egentligen billdal men eftersom vi inte visste när veterinären skulle komma så gick det tyvärr inte och det är sjukt segt eftersom jag troligtvis inte kommer kunna kolla imorgon heller. :(
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: