ead sofiejorgensen -
2013-03-23  10:18:00

Häst-fredag

Igår blev det en stalleftermiddag i mitt gamla stall och mitt nuvarande stall! Slutade klockan två igår och åkte till Wille först och red honom lite i manegen, det var första gången jag red honom och som alltid när jag rider en ny häst så skrittar jag länge och kollar lite vart knapparna sitter.

Har var rätt rolig att rida om man jämför vad jag annars rider på hemma haha, han är ju bara sex år så lite annorlunda att rida från en fjortonåring. Här nedan är en film på Wille tillsammans med min kära vän!

 



Därefter åkte jag vidare till Zmilla för att fixa iordning där, det var hoppträningar så jag kunde inte tömköra och mörkret började krypa på så det blev ingen uteritt heller, men hon fick lite extra pussar istället! Bjuder på två små bilder från igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: