ead sofiejorgensen -
2013-03-13  09:28:10

Godmorgon!

Hej alla hurtiga morgon människor, själv ligger jag och tar det lugnt i sängen eftersom jag är ledig idag. Dock blir det strax en löprunda med min kära vän i Torslandas vackra skogar..
 
På agendan idag står ungefär det som det brukar stå, stallet + fotbollsträning och därefter blir det väll pang bom i säng hehe. Jagär även ledig imorgon med sådå blir det en uteritt igen och sadel fixar vi på Fredag! sakaer börjar ordna upp sig tillslut trots allt.
 
Jag håller på lite med en lista, en lista med idéer jag vill skriva om för att inte sitta med blank tankeskalle när jag väl sitter vid datorn. så såfot jag kommer på någonting så fyller jag på denna listan som förhoppningsvis blir lång. Jag har även inkluderat i listan att förbättre de idéer som jag redan har så jag tror bloggen kommer rulla lite mer än vanligt.
 
give me thoose brown legs back, plzzzzzz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: