ead sofiejorgensen -
2013-06-20  12:06:20

Trött!

Efter att ha masat mig upp ur sängen imorse vid halv sex så börjar ögonlocken bli tröttare och tröttare trots mina brutala kaffemängder. Efter jobbet så sticker jag bort till stallet och planen är lite markarbete och serier, vi får se vilken det blir ska försöka hitta lite inspiration på nätet någonstans.

Annars är det som vanligt stress till fotbollen efter det, börjar bli lite trött på med men snart är det iallafall ett litet uppehåll och jag sr tre jobbdagar kvar innan barcelona+semester så jag ska inte vara så ledsen ändå ;)

Älskar mina nya brallor, skönaste någonsin dock matchar jag inte så bra idag eftersom ögonen gick i kors imorse så dom ser mest ut som pyjamasbyxor haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: