ead sofiejorgensen -
2013-06-02  16:40:00

Resultat!

Hoppade imorse på våran pay&jump med inbyggt stallmästerskap i stil! Hoppade runt halv tolv så det var ett tag sedan! Hoppade två rundor och den första räknades med i stilen!

100cm: 0 fel
Han var riktigt fin och kom bra på alla hinder utan ett där vi kom lite stort, skulle suttit kvar och väntat lite men är nöjd med honom, lite lugnare tempo än vad vi brukar ha!

110: 4 fel
Här la jag upp grundtempot lite mera vilket ledde till riktigt fina språng på vissa hinder där jag fick honom ordentligt på bakbenen och han öppnade upp riktigt bra! Fick ett litet pet på en oxer som var i linje på 5 galoppsprång där jag kom lite lite nära men supernöjd ändå!

Tyvärr filmade inte mamma av någon anledning men tror jag kan bjuda på lite bilder lite senare! En 4:e plats i stilen iallafall haha :) tror jag fick 57poäng!


 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: