ead sofiejorgensen -
2013-06-23  22:05:00

New in

Blev en liten shoppingrunda då vi hade presentkort på Hööks från någon tävlig som vi behövde använda innan det upphörde så vi fick med oss lite praktiska saker hem faktiskt som jag tänkte visa upp här.
 
En resårsadelgjord som skall användas som omväxling
 
 
Foderstat, mamma ville ha det för att inte glömma av, erbjöd mig att göra en på datorn men hon ville febrilt ha just denna, mammor..
 
 
Grimma Limited edition.
 
Vi svängde även förbi XXL och köpte de vita Mountain Horse byxorna, hittade även de beiga jag vart sugen på länge men kan säga att om du inteär pinnsmal så är det inga byxor för dig, måste överväga detta under en period innan jag bestämmer mig. Kände mest för att ha byxor med fickor och ändå inte lägga 2500 sådet känndes som det bästa valet och dom är stilrena ochg snygga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: