ead sofiejorgensen -
2013-06-26  23:06:42

Hej Hej

Var riktigt seg idag i stallet coh red ut en sväng, vissa dagar är jag så trött så att det känns som att jag skall somna ståendes och idag var en sån dag trots min lilla vila innan stallet, tror jag bör börja sova middag för att orka med haha.
 
Men sista jobbdagen är avklarad och imorgon åker vi mot varmare breddgrader, weekend in barcaa! Ska bli skönt att komma ifrån regnet för några dagar iallafall ;) Esset fick massa pussar och han kommer bli så bra omhändertagen när jag är borta så ingen oro från min sida! När vi kommer hem så blir det nog en pay and jump på kungsbacka i veckan eller veckan efter det vi får se helt enkelt.
 
Ska försöka göra lite tidsinställda under tiden jag är borta och förhoppningsvis finns det lite WIFI!
 
 
i love you way to much to ever lose you ♥
 


fillä flodhäst
PUBLICERAT: 2013-06-26, 23:28:52 | URL: http://feliciatorgersen.horseworld.se/

fin häst du har <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: