ead sofiejorgensen -
2013-06-22  17:23:00

Fullspäckad Augusti

I Juli månad kommer jag inte tävla så jättemycket utan vi åker på räkan och sedan har vi inget direkt planerat förutomen liten pay and jump innan, då vi troligtvis åker till Grekland i slutet av Juli, men augusti är desstå mer fullspäckan och hur skall man kunna välja haha.
 
Saker som spelar in i valen kommer ju givetvis vara underlag klasser m.m men det finns sjukt mycket tävlingar i augusti att välja emellan!
 

- Lilla Edets RK, 1:e
 
 
Fjärås Hoppryttare, 9:e
 
 
  - Herrljunga RK, 10:e
 
  
- Ale-Jennylunds RK, 16:e    
 
Kungsbacka RK, 16:e
 
- Göteborgs HSK, 23:e
 
 
- Billdals Rk, 24:e
 
 

Det verkar nästan som om att jag behöver skaffa mig en häst till så hade jag kunnat åka på nästan alla haha ;)
 
 
 
 
 
 
 


Felicia
PUBLICERAT: 2013-06-22, 17:47:15 | URL: http://feliciatorgersen.horseworld.se/

Hört att fjärås tävlingarna kommer bli legendariska, hört att de har mycket prispengar också. För att inte glömma grymma prisutdelningar!

Svar: har också hört det, hoppas det stämmer för då är jag där ofc!!
sofiejorgensen.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: