ead sofiejorgensen -
2013-06-04  23:04:07

Dressyr

Idag blev det ett gött dressyrpass på en duktig häst, funderar fortfarande på om jag skall vara med på torsdag eller inte haha.. Han var jättefin mot slutet men vi har fortfarande en del problem med att han börjar galoppera ibland när det blir jobbit för ha i traven,, lite frustrerande!
 
Jag är ingenting för långa utvärdering-av-ridpass inlägg så det var den förklaringen  det blev haha. Imorgon är det tight med tid, först jobb 6-14 sen ska jenny rida honom lite och jag med därefter ska jag ta in hästarna och sedan träna fotboll, skulle egentligen på student med men det blir svårt att klämma in det med tyvärr :( Men förhoppningsvis hinner jag förbi och kan säga grattis!
 
Kan bjuda er på en gammal video att bero på dressyr när jag tävlade bohuscupen för 100 år sedan på fina chuck ♥
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: