ead sofiejorgensen -
2013-01-19  05:05:05

Malaysia!

Ligger just nu på hotellet och väntar på min beställda roomservice frulle! Allt är rätt dyrt här i Malaysia och det är ganska mindfuck när 1000 baht tidigare vart ca 200 svenska och här skall man gångra med två..

Igår var det swedish house mafia och kan knappt förklara hur det var! Svettigt men sjukt nice och jag tror inte riktigt att jag kan förklara! Tyvärr dog min telefon långt innan konserten men han tyvärr inte ladda den så jag fokuserade mest på att använda min kamera.

Vi förfestade på en bar ca 100 meter från spelningen och vi var nog sammanlagt ca 35 personer från Torslanda, rätt sjukt! Vi bor på ett sjukt lyxigt femstjärnigt hotell i centrala Kuala Lumpur men vädret här är tyvärr rätt kasst just nu, man kan nog kalla det storstadsväder? ;)

Vi fick massa biljetter till en housefestival som börjar idag från krogen vi var på innan så det är vad som är planerat på kvällarna här iallafall! Vi trodde att man kunde åka till lankabi över dagen men det var tydligen alldeles för långt bort tyvärr så vi får se vad som finns att göra i KL!

Svårt att lägga upp bilder tyvärr, inte så bra täckning på rummet :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: