ead sofiejorgensen -
2013-02-17  13:47:19

Ullared-tips!

Spanade in bloggen som jag tidigare länkade och plockade ut två saker som jag absolut skulle kunna tänka mig äga, det står inga priser på bloggen men det är ju inte i det dyraste laget om man säget så!
 
 
Ett par Marinblåa brallor är ju aldrig fel, dessutom om man inte känner för att slita på sina lite finare och vill ha ett par snygga billiga brallor så är dessa perfekta, jag har ett par nu som jag köpte när jag var där sist och jag är supernöjd.
 
Kanske inte de skönaste ridbyxorna jag haft men jag är dock van vid oskodda ridbyxor så det är nog därför. Jag har för mig att dessa byxor brukar ligga runt 300-400 kr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KYLIN HJÄLM

Perfekt sommarhjälm, jag är sugen på att köpa denna som hjälm att ha hemma under sommaren då min john whitaker är så sjukt varm och börjar lukta äckel-svett när man har den på somrarna, den ser ut att vara en lätt hjälm med bra ventilation, googlade runt lite och såg att priset låg på ca 200-400 hade någon skrivit så låter som ett kap.
 
Nästa gång jag är där så får jag prova den och se hur den ser ut. Ska dock köpa en Samshield hjälm ganska snart!
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: