ead sofiejorgensen -
2013-02-08  08:30:28

Tömkörning

(bild lånad från hippson.se)
 
Torsdagens tömkörning gick bra, jag är sjukt orutinerad på den fronten men Tommi hjälpte mig.. eller iprincip gjorde allting. men jag får väll lära migdå jag skall tömköra henne några gånger i veckan då hennes sadel hon haft när jag vart borta tryckt på ryggen och gjort så att hon tappat muskler, så fixa ny sadel är prio ett! Så bygga upp ryggen igen är mimtt mission nummer ett just nu, det blir antagligen inte Gfrk nästa helg då tyvärr..
 
Har knappt haft tid att sitta ner denna veckan då jag har vart själv eftersom mina föräldrar är utomlands så har jag fått sköta allting själv så mina dagar harbestått av jobb-stallet-fotboll-sova så inte mycket tid över till att hänga vid datorn.
 
Förövrigt har Zmilla fått ett nytt gosigt stalltäcke från amigo, visar sedan och hon är dessutom efter lite tjafs nästan helrakad, bara lite i ansiktet kvar som vi får ta sen. Nu måste jag sticka till jobbet men har en väldigt kort dag så det är nice. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: