ead sofiejorgensen -
2013-02-21  08:11:26

Hey Ho (skulle publicerats igår)

 
Skrittade min kära hästapolle barbacka i 40 minuter, alltid kul.. Därefter blev det hem för att tina upp min stackars nedkylda kropp inna jag skulle ut igen och kolla på fotboll, kan värmen komma snart? pliiizzz
Ja vad skall man säga mer, jobbade hela dagen och därefter direkt till stallet och i stallet sker det inte så mycket just nu!
 
Att bero på bilden så är det min favoritbild på Twix men dock inte på mig, titta hur snygg hon är där!! Min fina prinsessa saknar henne så mycket. Hoppas Zmilla är frisk med en gång när vet. kommer tillbaka så att vi kan sätta igång och tävla igen, så sjukt sugen! sist gick det så jäkla bra med!
 
 
 Kungsbacka i novem
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: