ead sofiejorgensen -
2013-12-02  22:51:00

Måndag

Måndagen går mot sitt slut och jag har överlevt den med goda marginaler, den deppiga stunder från igår va bättre idag ochjag kännde mig lite mer på g idag om man säger så. Fotbollsträningen gick inte så bra är inne i en svacka nu och försöker kämpa mig ur den så gott det går. Kände mig kass efter första träningen dock så jag hoppade den andra. det går magsjuka på jobbet nämligen..
 
Imorgon skall jag jobba halv åtta till två troligtvis och sedan stallet för att rida en sväng och sedan skall jag och mamma på julkonsert i domkyrkan på kvällen.
 
Skall försöka hinna ut på en powerwalk någon gång under dagen/kvällen/natten med haha. Hittade två bilder på denna snyggingen från sommaren 2012 jäklar va fin han blev på kort tid. Azcalon, undrar vad du gör nu ♣
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: