ead sofiejorgensen -
2013-08-29  08:59:52

Väldigt tacksam!

 
För er som undrar vem som tar hand om Esset när jag är borta så är det min goda vän Felicia. Är väldigt tacksam för detta då jag vet att han blir riden av en väldigt duktig ryttare och har det hur gött som helst! Stora fina hagar och häng med bästa kompisen Zandro!
 
Det är så grymt bra att ha bra uppbackning omkring sig när man håller på med hästar och familjen torgersen är en av dom som alltid ställer upp för mig, som t.ex. i söndags när jag tävlade så var det dom som offrade sig till att gå upp och köra mig och mamma paula hjälper mig alltid på framhoppningen när hon har möjlighet och kan.
 
Är givetvis väldigt tacksam för stallkompisarna som ställer upp och såklart mamma och pappa, även om pappa inte är så delaktig så har han ändå alltid gett mig möjligheten till att ha häst!  Dock de storhästar jag haft har jag betalat månadshyran plus skorna helt själv vilket inte är det billigaste! 
 
Ville bara dedikera detta inlägg och säga tack till alla underbara människor som ställer upp på alla möjliga vis!
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: