ead sofiejorgensen -
2013-04-30  07:17:02

Valborg

Godmorgon! nu har jag jobbat i en timma, eller ja det har varit väldigt lugnt så ingen som helst fara utan bara skönt att jag kommer sluta tidigare idag! Igår fanns ingen tid till att skriva någonting då jag jobbade fram till fyra för att sedan ta mig till stallet och sedan fotbollsträningen.
 
Ridpasset igår var i "tom" paddock om man kan kalla det så, red i ca en timma och han blev superfin och mjuk på slutet och vi körde mest galopparbete och jobbade på skänkelvikningar och ställa utåt/inåt och flytta undan för skänkeln.
 
Fotbollsträningen gick sådär, hostan sitter i och lungorna var påväg ut ett antal gånger, idag är det valborg och jag har ingenting speciellt planerat, flertalet av de jag känner åker ner till Lund men det blir inte så för mig så vi hittar på någonting här hemma.
 
Stallet fixas efter jobbet vid halv tre tiden och jag tror det blir uteritt med lite konditionsintervaller alternativt bomövningar i manegen/paddocken beroende på vädret!
 
Glad Valborg! om det nu är så man säger!
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: