ead sofiejorgensen -
2013-04-17  14:22:00

Ullared

Ävens fall de flesta ridkläder jag har och använder är "märkesutrustning" så älskar jag faktiskt ullared, det är skitkul när man hittar någonting man tycker är snyggt och dessutom kostar under 500-lappen! Jag är en sån som köper det jag tycker är snyggt och skiter iprincip var det är för märke, men dock råkar det mesta jag tycker är snyggt vara just märkesutrustning.
 
Men jag har nu varit inne på Ullaredsbloggen igen och spanat in och plockat ut lite av det jag skulle kunna tänka mig där, det får nog bli en ullareds trip snart.. mamma??
 
 
Alltid fräscht att rida i skjorta till vardags!
 
 
Kanon med billiga färglada borstar som ingen märkbart kan ta ifrån dig ;)
 
 
Ytterligare en skjorta!
 
Långärmad piké
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: