ead sofiejorgensen -
2013-04-11  17:02:15

Torsdag

Helt slut ihuvudet efter en jobbig dag på jobbet, snart drar jag till träningen som börjar 18:15! skulle helstligga i min varma säng och kolla serier hela kvällen men måste änna röra på fläsket lite känner jag. Snart är allting klart med den nya hästen och han kommer troligtvis redan om två veckor! Så snart kommer bloggen uppdateras mer som vanligt och roligare kommer den även blir. Tappade lite motivationen runtomkring allt med Zmilla men nu kör det igång igen.
 
Jag flyttar även tillbaka till mitt gamla stall vilken känns otroligt bra, så snart skall vi börja flytta alla saker dit och fixa iordning lite efter hand, dels kommer jag även rida Wille så den riduppdateringen får ni iallafall!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: