ead sofiejorgensen -
2013-04-26  12:01:14

Tillfällig design!

Kokade ihop en tillfällig design väldigt snabbt var så trött på den gamla, men såfort jag får lite fina bilder på esset skall jag göra en snyggare lite mer "avancerad" om man kan kalla det så men sålänge får Zmilla pryda omslaget! Om ca 1 timma sticer jag till stallet och rider lite, tror det blir en låg bana i sockerbitshöjd för att bara träna kontroll och "hoppa" lite helt enkelt! därefter beger jag mig in mot scandinavium för att shoppa, ska skriva in listan här så jag kan ha den med mig sedan!
 
Hoppas designen inte är allt för gräslig och om någon skulle vilja berätta för mig hur man byter bakgrundsfärg lite snabbt och lätt så hade det uppskattats! Nu får jag börja med min lista och packa lite grejer inför festen ikväll!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: