ead sofiejorgensen -
2013-04-15  22:27:48

Måndagkväll

Hej!
Igår spenderade jag hela dagen i Kungsbacka och hade mycket trevligt med världens bästa familj! :) Började med att vi åkte och kollade sadlar på Sv. ridsport till min nya häst och därefter blev det till kungsbacka rk för att kolla sista kvalet till Young rider krafft cup! Efter klassen var klar begav vi oss för att prova ut sadeln och rida lite och det känndes faktistk jättebra,red honom bara på marken och det känndes riktigt bra mot slutet så detta kommer nog bli fin fint!
 
Dagen bestod av jobb 9-17 för att sedan träna fotboll och sökamina kurser jag behöver till min mäklarutbildning och nu sängen. Imorgon vet jag inte riktigt om jag jobbar eller inte men ska försöka åke och rida lille pollen och kanske Wille med vi får se helt enkelt, men fotbollsfri är jag imorgon iallafall!
 
Nu blir det sova! lite eyecandy på det
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: