ead sofiejorgensen -
2013-04-30  07:38:57

Favoritinköp på mässan

 
 
Årets inköp som jag var mest nöjd med är Kingslandjackan, perfekt fodrad inför det svenska klimatet och en lagom vår/sommar/höst jacka, har ridit i den två gånger nu och den är riktigt bekväm, jag köpte ju unisexmodellen eftersom dam modellen som var lite mer figursydd fanns bara i xxs i damstorlek när jag har s/m så jag fick inte knäppt den haha! De hade också en grön/beige jacka men jag trivs bättre i marinblått så jag slog till!
 
Köpte den i en tysk monter tror jag det var, kanonpriser på allt men jag gick förbi sista fem minutrarna av helgen eftersom jag inte orkar med allt trängande i vanliga fall! riktigt nöjd och jag hade ångrat mig om jag inte köpt den!
 
 


Lina
PUBLICERAT: 2015-05-05, 06:51:41

Vad heter modellen på jackan? Mejla mig snälla lina.wittlack@gmail.com



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: