ead sofiejorgensen -
2012-09-02  12:49:30

Söndagstrött

Ligger i soffan och är rätt så döende, blir till att rida senare ikväll när jag har hämtat mig någorlunda, just nu är det lite "rörigt" i hästvärldn angående hur vi skall göra med zmilla osv. så kan inte berätta så mycket mer än att jag iallafall skall rida henne fram till slutet av september eftersom ägaren vill sälja henne, inte säkert att jag ens hinner komma ut och tävla. :/
 
Slänger upp filmen från i förrgår här senare, ska bara klippa ihop den lite och så, har även en liten film där jag har klippt ihop lite bilder och filmer från min och Azcalons tid, men grejen är dden att jag har tappat bort lösenordet till mitt youtubekonto haha.
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: