ead sofiejorgensen -
2012-09-09  18:39:10

Söndag

 
 
Red lite markarbete på zmilla idag, jag hade tre galoppbommar i hörnet på böjt spår och tre studs på sockerbitshöjd, fick en bra känsla idag måste jag säga, lite pigg in i studsen men det känndes riktigt bra och hon hoppade ordentlig igenom sig.
 
Det blev en tabbe från min sida en gång då jag ville ta ett till innan men inte zmilla så jag skulle bara låtit henne rulla på istället men det blev lite snubbel men lilla donnan hoppade igenom allt ändå med mig på ryggen som en hängade trasa i efterkälken, fy får så dåligt samvete när jag gör sådana onödiga missar. Annars fick jag en riktigt bra känsla, skulle filmat men hade ingen med mig. Ska försöka får lite filer och bilder denna veckan och ja en iphonebild blev det idag iallafall. ;)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: