ead sofiejorgensen -
2012-09-08  14:15:00

Lördagsfrustration

har precis spelat match och det gick käpprätt åt helvetia för mig, hostar ihjäl min hals och kan inte andas, dessutom drar jag på mig ett sjukt onödigt gult kort som gör att jag blir avstängd nästa match. asbra start på dagen eller..................
 
Angående the horse så måste jag verkligen sänka kraven, på både mig och henne, hon är som hon är med sitt huvud, till och med när en av sveriges elitryttare red henne så jag får skärpa mig och sluta dömma mig själv, hästen är asgrym och jag får rida lite på hennes villkor liksom. Hon är så annorlunda från de tidigare hästar jag haft men å andra sidan är hon den som har presterat bäst inom hoppningen av alla och det är det som räknas. anledningen till min frustration när jag rider ligger på mig inte hästen och jag måste lära mig att sluta bry mig helt enkelt, det kommer bli svinbra efter lite tid! Jag ska strax sticka bort och verkligen ta hand om henne ordentligt idag som förlåt att jag var där så kort igår!
 
Varje häst har sin charm,även om dom inte går efter konstens regler!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: